Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Historien

Av Nellie - 17 februari 2011 17:38

Nu kommer det en historia!

_______________________________________________________________________

Det var en mörk och läskig natt där det var en flicka som sov i sin säng.Hon drömde att hon var en prinsessa.Precis så började det åska!Hon vakna alldeles blodig så såg hon en blodig köks-kniv.Hon blev så rädd så att hon sprang till sina föräldrar men dem var inte där...Hon gick till köket och där låg ett gevär.Hon blev så rädd så att hon ringde polisen.Tio minuter senare.Polisen var där dem letade efter hennes föräldrar men dem hittar dem inte.......

__________________________________________________________________

Nästa del kommer snart men när jag vet mer om den...

Kramizar från Nasse

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nellie - 2 maj 2011 14:26

Förlåt för att jag inte har skrivit på LÄNGE!!!!!!!!!!!!   :'(    ...

Av Nellie - 2 maj 2011 14:26

Förlåt för att jag inte har skrivit på LÄNGE!!!!!!!!!!!!   :'(    ...

Av Nellie - 17 mars 2011 19:11

Nu är jag hemma igen!!!!!!!!!!! Nu kommer några söta djur!!!!!                                              Kramizar       ...

Av Nellie - 3 mars 2011 14:29

Förlåt att jag inte här skrivit på LÄNGE!!  Jag är så ledsen!Men nu kommer veckans sötis!!!!!!!!! ____________________________________________________________    Så sött!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) Kramizar från Nasse :) PS jag kommer lägga upp bi...

Av Nellie - 25 februari 2011 10:51

Nu kommer bloggens första intevju!!! Vad är din favorit färg? Svar:Svart!!! Okej!Min är grön och gul! Hur många husdjur har du? svar:6 fast vi har sålt 2 st. Så synd!Saknar inte du dem? svar:Nepp! Okej!Det var det vi syns! Kram från...

Presentation


Så söt!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg gillar jag mest?
 Gul
 Grön
 Rosa
 Blå
 Brun
 Svart
 Vit
 Röd

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards